6 найпоширеніших помилок у ЗНО з математики

З року в рік завдання ЗНО з математики здаються абітурієнтам все складнішими. Хоч на сам тест учні приходять, здавалося б, озброєними до зубів, але все одно укладачі задачок знаходять слабкі місця. 
Отже, ось 6 найпоширеніших помилок на ЗНО з математики:
1. «Рахуємо до 100». Найіронічнішим є той факт, що частіше за все абітурієнти припускаються помилок при досить простих обчисленнях. Немає необхідності поспішати; необхідно перевіряти всі дії на чернетці і не соромитись виконувати базові дії в стовпчик.
2. «У пошуках Мінуса»
Дії з від’ємними числами також є дуже підступними. У задачах на перетворення виразів, де відповідь, зокрема, може бути від’ємною, немає точних гарантій, яке число ви отримаєте в результаті підстановки. Тому важливо не втратити мінус при неважких перетвореннях.
Рахуємо кількість мінусів у виразі: якщо їх парна кількість, то пишемо плюс, а якщо непарна, то пишемо мінус.
3. «Мінус встановлює свої правила»
При розв’язанні лінійних нерівностей одним з базових кроків є ділення (або множення) обох частин нерівності на число. Досить часто при діленні (або множенні) на від’ємне число ми забуваємо змінити знак нерівності на протилежний.
Запам’ятати, що в нерівностях мінус встановлює свої правила і при перетині «кордону» нерівності змінює її знак на протилежний.
4. « D(y) vs. E(y) »
Область визначення та область значень функції завжди плутають, через це неправильно розуміють умову.
Запам’ятати скоромовку «Визначаємо іксом, значення приймає ігрек».
5. «Модуль завжди додатній (невід’ємний)»
Так, модуль дійсно завжди додатній, тут немає жодної помилки. Але якщо треба спростити вираз із модулем, то за певних умов чи припущень для змінної, що стоїть під модулем, він розкривається з мінусом.
Треба запам’ятати, що |-3|=-(-3), тобто якщо вираз від’ємний, то і розкрити його треба з мінусом.
6. «Кома, знай своє місце»
Болісно усвідомлювати, що ти розв’язав задачу правильно, але неправильно її позначив у бланку відповіді, наприклад, цифри записані не в ті клітини, і замість цілого числа вийшло дробове, або навпаки.